Ahoy, Tias over bord: 1. Maj og assorteret lort

Jeg hedder så Tias og er endnu en af de der fucked skribenter på bloggen Snapseland.

jeg gør mig mest i punkrock, politik og en masse sære ting såsom zombier, internet plugins og snart et computerspil sammen med Patrick. Denne gang kommer det så til at handle om Anarkistisk 1. Maj - Elsk det eller dø(dødstrusler, flames mm. kan dog sendes til blog@tidos.dk)!

Jeg har drukket snaps og arbejder i haven mens jeg skriver dette, så bær over med pauser og ..

Anarkistisk 1. Maj startede fra Gammel Torv, København kl. 12.00, så deres udsendte fik rejsning(i håret) og drog afsted med sin udkårne, og en stor spraglet flok med cykelkæder og bannere fik relativt hurtigt for en bande stive kvajpander(3 kvarter) skudt demonstrationen af. Demoen forløb med højt humør og lastvogn-foredrag om anarkisters rolle i 1. Majs historie; indtil klokken 2, hvor demoen smeltede sammen med christiania-demoen, og nu var på 5000 mand. Der var bannerdrops og kasten med glimmer og joints ud af vinduer ned af jagtvej, og da demoen nåede fælledparken var vi et par stykker der blev skubbet af politiet; i mit tilfælde op ad en bil, hvor panseren sagde at jeg skulle 'passe på bilen', hvorefter jeg pænt måtte forklare ham at det er lidt svært når folk laver kagerullen på ens røv. Han endte med at undskylde, selvfølgeligt. For folk med køller og 30mm granatkastere på ryggen at være er de mistænkeligt flinke over for en.

Der var noget håndgemæng, men ingen arrestationer. Herefter spredtes demoen i individuelle drukture og i høj grad til Sort Scene(Antifascistisk Første Maj). Generelt var det ret fedt, men slagordene om at tæve panserne runger lidt tomme når man er omgivet af 60 pansere på hver side - Man skulle tro de ikke havde noget bedre at tage sig til?

Snaps!

/Tias.

Ingen kommentarer:

Ældre posts