..så er det virkelig ved at blive lunt udenfor her i mosen og fuglene synger og børnene skriger på arabisk.
Igår kom jeg hjem fra et par dages visit i Jylland; Først hos mine bedsteforældre i Grenaa, for at fejre min mormors fødselsdag, og derefter tog jeg toget til Aarhus hvor jeg ville støtte det sidste forløb af No Fucking Nazis-festivallen.
Den er et projekt startet af den Aarhusianske gruppe Antast hvori jeg er gode venner med en eks-kjøvenhavner som mig selv. Det var rigtigt hyggeligt det meste af tiden og det lykkedes mig at fyre den godt og grundigt af i det gode selskab som disse folk viste sig at være. Denne hygge på trods af at det er svært at undgå stress fra de mange problemer byen har med stofpåvirkede halv- eller hel-nazister, fodboldhooligans og dumme black-metallere.. Ja - en broget flok, hvis intelligens heldigvis endnu ikke har imponeret så mange. Næsten hver uge hører man om nye voldsoverfald på anderledes udseende folk i Aarhus og det må stoppe nu. En mission som Antast, ARN - Antiracistisk Netværk (Aarhus), og andre i fremtiden opstående grupper, nok skal få gennemført og videreudviklet.

(6/8 -2004: Jeg har overstreget næste bid tekst p.g.a. manglende relevans, da folkene bag "Itsy" ikke længere arbejder på projektet.)
Itzy.dk er en nystartet dansk side, som er endnu et forsøg på at lave et "community-site", de vil starte et samarbejde med bl.a. de de ukronede konger indenfor alternative skandinaviske communities: helgon.net hvor de to sider, samt flere udenlandske, skal kædes sammen og måske køre på samme platform en dag.
Det lyder rigtigt fedt må jeg sige-- men jeg synes at det ser ud som om der er langt igen med dén opgave.. Jeg har oprettet en bruger derinde som hedder `procrastinator´. I kan jo joine og hjælpe dem med at skabe et større og bedre netværk for kunst og alternativ musik. Det er deres mål nemlig.

Ældre posts