Vi gir aldrig op!

Her er så Tias, der midt i havearbejde og øldrikning vil gi en hurtig update:

Jeg tog fanme også til Svendborg blot for at høre 6 bands alle med en halv hjerne nok ville kalde talentløse og intetsigende - Men, da dette kriterie ikke er et jeg opfylder, tog jeg afsted med højt humør, og for fanden hvor jeg ikke fortrød det! Jeg tog fra københavn klokken fire fra min nevøs dåbsreception(og fri druk/sprut, hvilket jeg selvsagt var lidt stram over), gik til husum station i lorte fucking regnvejr på kun 20 minutter, hvorefter turen gik til nyborg. På vejen mødte vi de prominente kbh lortepunkere Jon og Mia, der dog blev smidt af på toget mod Nyborg, og vi så dem ikke resten af weekenden, så de nåede nok aldrigt frem.

Resten af turen foregik med et par hyggelige typer fra Århus+provinser, og vi kom til Svendborg i tide til IKKE at høre Skråt Op(Patricks band), og det var naturligvis ærgeligt, men resten af bandsne skuffede sgu ikke.

(Nævnt i orden af spille-rækkefølge, sådan som jeg husker den. Der er -uden tvivl- fejl da jeg blev så stiv at jeg ikke husker meget mere end koncerterne selv. Ret mig endeligt.)

Hærværk: Frederecia's fedeste band fyrede den af med 400 kilometer i timen, og selvom jeg havde travlt med at hilse på mine fyn-homies fik jeg da del i en hård pogo(endskønt Storm bemærkede straks efter at jeg "ikke gav den særligt hårdt"(ret mig lige hvis det er forkert Danni, husker ikke så meget)). Deres optræden var, som altid tør jeg næsten sige, rigtigt fed.

The WAD'ers: Frontmanden sejlede ud på scenen iført sin trademark tuborg nisse-BZ-hue, og(efter han beklagende informerede mig om at WAD'ers ikke spiller "Stakkels Lille Hund" mere.. HVAD FANDEN HAR DE GANG I?) spillede en rasende fed koncert. "Urin" og "8xSkater Flemming" faldt i hak og sendte folk ud i en vild og blodig pogo.

Under Al Kritik: Storm og holdet spillede en fed koncert, inklusive de udødelige klassikere "5.A" og "Fobi-Fobi" - Den manisk-paniske polkapunk skuffede ikke, og deres nye trommeslager kan fanme sit lort.

A-Kassen(Back in Nam?): Nis-Pis lagde stilen med en grov og ikke helt ucharmerende vokal(okay, det lød lidt af lort), og Back In Nam spillede så gennemført støj-lorte-punk at man helt kan mærke nostalgien fra firserne.

No Fucking Talent: Det jydske smadderband var en af de ting jeg havde set frem til, da jeg desværre missede dem på FAAK festivallen tilbage i Maj 2003. De skuffede ikke, og udover deres FÅK-plade nummer "Amok Igen"(som jeg aldrigt har brudt mig så meget om) spillede de en monster fed hade-druk-punk koncert der sendte publikum i bersærkergang.

Guddommelig Galskab: Her begynder min hukommelse desværre at svigte mig lidt, og det ægrer mig pissemeget, da jeg som bekendt er verdens største GUGA-fan(okay, give or take et par stykker). Jeg ved at der blev spillet en del klassikere som Nazisvin, Panzersvin og Kød; men jeg kan sgu ikke huske om de spillede nogen af de nye "Lort"-numre... Skod, da jeg havde set vildt frem til det, men hvad fanden... Man kan sgu aldrigt få alt det man gerne vil have ;) Hvad jeg ved er til gengæld af de spillede deres numre meget vel, og særligt Pansersvin med Storm her fra snapseland på guitar, var rigtigt godt.

Så var det videre til et BZat hus, hvor jeg faldt i søvn klokken tre, stod op næste morgen klokken syv og skyndte mig til konfirmation i Nivå mens jeg storbrækkede mig flere steder i Danmark på vejen ;)

Jeg har ingen fancy billeder, men mine totale skader løber op i: 20 store blå mærker(5-krone eller større), en genåbnet knæskade, to snitsår(formentlig fra nitter) og et delvist overrevet ledbånd i min venstre lillefinger; og så en myriade af mindre blodansamlinger, blå mærker og to store brændsår.

Nå, nu blev det sku ligefrem til en regulær anmeldelse, der kan man bare se ;)

SES SVIN!
/tiASS.

Ingen kommentarer:

Ældre posts