svendborg-punk

I lørdags var der seksdobbelt punk-koncert i Svendborg. Lokale ung-folk havde taget initiativ til denne begivenhed, som må siges at være sjælden både i programmets omfang og spillestedets beliggenhed i vort lille Danmark - Well, det er ikke hver aften at seks bands spiller på Harmonien i Svendborg og sikken aften det var! Det lykkedes at samle en 100-200 punk-interesserede, fra hele landet. odenseanske Skråt Op lagde ud med deres dejligt infantile lortepunk, herefter var det vidst altid rare Hærværk fra Fredericia som gav den gas. Efter talentfulde Under al Kritik (fra Herrested på Fyn) var der et par -for mig- halvtågede koncerter med det svendborgensiske A-kassen og No Fucking Talent, som jeg ikke ved hvor kommer fra, hvorefter københavnsk/fynske Guddommelig Galskab traditionsrigt rundede af med en halvlang koncert som osse var ganske god.
Aftenen igennem blev der danset tæt og jeg deltog såmænd osse i disse fysiske udfoldelser. Selvsamme aften indtog jeg op til flere genstande og det var derfor først næste dag at jeg mærkede til alle de blå mærker og skrammer jeg havde pådraget mig i min dans foran den lille scene på Harmonien. Her er et billede med de "bedste" af mærkerne:



Det må til dato være den mest fysisk strabadserende koncertaften jeg har været tilskuer til..

1 kommentar:

niels sagde ...

..glemte lige at Waders osse spillede, hehe. Den var vidst osse helt fin den koncert ;] Kan ikke huske den dog.

Ældre posts