Eneboer

Naget af dårlig samvittighed over min ringe og sporatiske indlæg til denne side, vil jeg ny skrive lidt om min nye tilværelse som eneboer.

per 1. juni flyttede jeg på kollegie, hvor jeg har værelse de næste 3 mdr. (det er alt de under folk der ikke er i uddannelse) værelset er dobbelt så stort som det forrige værelse. og jeg har indrettet så spartansk så muligt, der ikke er noget til at distraherer mig i at (forsøge at) lave stor grafisk kunst. jeg har (lys)bord, stol, seng, computer m. følgende programmer Streamline, Photoshop, Illustrator. musikanlæg (musik) and diverse tegne/trykke/perle remedier. + 5 bøger jeg gerne vil læse. Alt andet er blevet deponeret hos de gamle på ubestemt tid.

Jeg er begyndt at værdsætte min nye eneboer tilværelse, og jeg er glad for at jeg kun har minimal kontakt med de andre beboere på kollegiet, da jeg arbejder tors. og fre. hele weekenden til midnat i Tivoli og sover svine-længe når jeg hellers har fri.
dette begrænser dog også mine muligheder for at gå til koncerter og lignende.

Hvis jeg endelig for lyst til menneskelig kontakt kan jeg smutte over til to nære gamle venner (der også residerer på kollegiet), som altid er glade for man dumper forbi, men (lykkeligevis) sjældent forstyrrer en da de er travlt optaget af hårde studier.

Ironisk er det nok så at det eneste jeg har fået lavet indtil nu er et logo for nogle dj's...

luv christian

Ingen kommentarer:

Ældre posts