Tilfældig blah + skamløs FAAK plug.

Hey alle!

Nu har jeg ikke skrevet længe, og det skyldes jo intet mindre end en fabelagtigt dum webadmin på min skole og hans kærlighed til programmet Contentkeeper der blokerer næsten alle de sider jeg læser dagligt, under enten kategorien "Government Blocking List", "Entertainment", "Personel Beliefs/Cults", "Crime/Drugs" eller, ved grød, "Crime/Terrorism".

Nu har jeg så vadet ned på det lokale netsyndikat, hvorfra denne lille update kommer....

Da ingen andre har gjort det(og i den naive tro at andre end mig og de andre skribenter læser denne klumme), vil jeg gøre skamløs reklame for FÅK Danmark festivalen. D. 3-4. September vil der spille 30 af de værste bands i landet i ungdomshuset, Jagtvej 69. Kategori? Dansksproget punk rock.

Entreen er en flad ?(det plejer at være 40-50 spir pr. dag), og man er garanteret et vué over den dansksprogede druk/spasser-punk scene anno 2004! Det er også værd at bemærke at alle koncerter bliver harddisk-optaget og bliver til 2 live-LP'er engang i det nye år!

/TiASS.

Ingen kommentarer:

Ældre posts